piątek, 12 września 2014

Początki

Najpierw opowiem pokrótce o sobie, chociaż wiele osób już mnie zna, bądź miało okazje poznać moją "twórczość" tu. Teraz pojawiam się w zupełnie nowej odsłonie, bez zawiłych liryków przystrojonych tonami metafor. O tak, po prostu. Ze swoim życiem, codziennością a przede wszystkim dzieckiem, bo w końcu ma to być blog o macierzyństwie. Mam nadzieję, że znajdzie się wiele czytelników, mam i niemam.
Ok, miałam mówić o sobie. Więc, jestem 21letnią mamą i mam 7miesięcznego synka Antoniego, na daną chwilę korzystam z dobrodziejstw (haha) państwa i jestem mamą na pełny etat, chociaż niedługo to się na pewno zmieni. Dodatkowo walczę o lepsze ciało, walczę ze sobą i ogólnie spotyka mnie wiele nudnych rzeczy, które cieszą tylko mnie, chociażby raczkowanie Antka.
Cóż, nienawidzę długich i żmudnych wstępów, więc basta.  Zacznijmy się poznawać :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz